Koma Nord oferuje aplikacje

Kamil Kosiński
31-03-2004, 00:00

W portfolio gdyńskiej Komy Nord znalazł się kolejny produkt. Dotychczas aplikacje tego typu nie zrobiły w Polsce furory.

FrontRange Solutions coraz poważniej myśli o polskim rynku. Niedawno firma przebudowała strukturę sprzedaży aplikacji CRM o nazwie GoldMine. Teraz znalazła nowego partnera w zakresie oprogramowania typu help desk o nazwie Heat Service & Support. Została nim gdyńska Koma Nord, a na tym nie koniec.

— Nie jesteśmy wyłącznym dystrybutorem help desku produkowanego przez FrontRange. Jeszcze dwie firmy albo już posiadają, albo są w trakcie uzyskiwania odpowiedniej autoryzacji. Zapewniono nas jednak, że działają w innych segmentach rynku i nie będą stanowiły dla nas typowej konkurencji — tłumaczy Wojciech Kotas, wiceprezes Komy Nord.

Będzie dobrze

Tak jak w przypadku CRM oferowanego obecnie przez spółkę DC, tak i w tym przypadku inicjatywa nawiązania współpracy wyszła ze strony FrontRange. Koma Nord przyjęła propozycję, gdyż oprogramowanie Heat Service & Support produkowane przez FrontRange jest komplementarne do znajdujących się już wcześniej w ofercie gdyńskiej spółki HP Open View i LANDesk Management Suite.

Szefostwo Komy Nord nie zraża się tym, że aplikacje typu help desk nie cieszyły się dotychczas dużym zainteresowaniem na polskim rynku.

— Co innego historia, a co innego teraźniejszość. Jeszcze dwa lata temu o help desku rozmawiało się w kontekście dalekiej przyszłości. Obecnie takie rozmowy prowadzi się już pod kątem konkretnych rozwiązań dla poszczególnych branż — mówi Wojciech Kotas.

W Polskę idziemy

Dodaje, że choć jego firma zamierza samodzielnie prowadzić wdrożenia, to nie wzdraga się przed podjęciem współpracy z partnerami.

— Jesteśmy zainteresowani współpracą z firmami, które chciałyby prowadzić sprzedaż systemu Heat. Rynek jest na tyle duży, że chcąc go lepiej spenetrować warto mieć takich partnerów. Sami będziemy przecież zarabiać również na zaawansowanym wsparciu technicznym — zauważa Wojciech Kotas.

Współpraca przy dystrybucji aplikacji typu help desk produkowanych przez FrontRange może dodatkowo zyskać na atrakcyjności po ich spolonizowaniu. Producent zapowiada, że stanie się to w połowie 2004 r. Obecnie konsultanci pracują w środowisku anglojęzycznym, jednak użytkownicy już teraz mogą posługiwać się polskim interfejsem komunikacyjnym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Koma Nord oferuje aplikacje