Konsumenci odzyskują optymizm

Indeksy nastrojów wskazują, że w Europie i Stanach Zjednoczonych powoli wraca wiara w rychłe zakończenie kryzysu.

Humor sprzed kryzysu jeszcze nie wrócił konsumentom, ale w marcu wyraźnie się poprawił. Czy to falstart? Dane o dostawach szczepionek oraz ich właściwościach pozwalają wierzyć, że optymizm może być uzasadniony. Mowa jednak nie o perspektywie pełnego powrotu normalności, lecz raczej zakończenia ostrej fazy kryzysu.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ