Kraft Heinz i Oprah partnerami przy pizzy

opublikowano: 22-08-2018, 16:16

Koncern spożywczy Kraft Heinz i supergwiazda amerykańskiej telewizji Oprah Winfrey będą współpracować przy linii pizzy nazwanej „O, That's Good!”.

To już trzecia współpraca koncernu z gwiazdą w ramach joint venture Mealtime Stories. Tym razem pomysł jest taki, że ciasto na pizzę ma być w jednej trzeciej zrobiony z kalafiora. Cały produkt ma być pozbawiony sztucznych barwników i substancji smakowych. Winfrey będzie występować w reklamach telewizyjnych promujących pizzę, która ma być oferowana w czterech odmianach.

Oprah Winfrey
Zobacz więcej

Oprah Winfrey Bloomberg

Docelowo linia produktów „O, That's Good!” ma być rozszerzona także m.in. o gotowe zupy oraz inne składniki obiadu.

Oprah Winfrey, która z majątkiem wartym 4 mld USD znalazła się w grupie 500 najbogatszych ludzi na świecie, oprócz statusu supergwiazdy telewizyjnej działa także w branży żywieniowej. Jest inwestorką zarówno w spółkach produkujących żywność, jak i doradzających przy odchudzaniu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Kraft Heinz i Oprah partnerami przy pizzy