Uzyskał tzw. Certyfikat Bezpieczeństwa w części B, niezbędny do świadczenia usług przewozowych na terenie naszego kraju, wydawany przez prezesa Urzędu Transportu Kolejowego.
— Wydanie certyfikatu oznacza, że Leo Express spełnia wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa w prowadzeniu pociągów na polskich torach. Cieszymy się, że już wkrótce polscy pasażerowie będą mogli korzystać z naszych pociągów — zapewnia Peter Köhler, prezes grupy Leo Express.
Niedawno spółka zamówiła także pociągi, które może wykorzystywać w przewozach środkowoeuropejskich. Celem Leo Express jest zbudowanie transgranicznej sieci połączeń, w której wykorzystany będzie nie tylko transport kolejowy, ale także autokarowy.
Oferowane mogą być też usługi „od drzwi do drzwi”, czyli przewóz pasażerów busami i skuterami elektrycznymi. Leo Ekspress już zresztą wykonuje transport autokarowy i busowy, oferując m.in. przewozy na linii Kraków — Wiedeń, Rzeszów — Praga — oraz wewnątrzkrajowe, między Warszawą, Katowicami i Gliwicami. Połączenia kolejowe wzbogacą jego ofertę.


