Lepszy kontakt z klientem

Iwona JackowskaIwona Jackowska
opublikowano: 2015-07-07 22:00

45 proc. - tylu respondentów deklaruje, że korzystaliby z aplikacji mobilnych w komunikacji z firmą, jeżeli takie narzędzia byłyby dostępne.

Przybywa osób korzystających z aplikacji mobilnych w procesach związanych z obsługą klienta. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Interactive Intelligence wykorzystanie tego typu rozwiązań potwierdziło 26 proc. respondentów. To o 2 proc. więcej niż w ubiegłym roku i 6 proc. w stosunku do 2013 r.

— Aplikacje mobilne oddają klientowi obsługę procesu reklamacyjnego, ale zwiększają jego jakość – ocenia Michał Soloch, dyrektor pionu strategiczno-operacyjnego firmy QSG. To oznacza też plusy dla firm, bo pozwala rejestrować informacje o konsumencie, by docelowo tworzyć bardziej personalne relacje i skutecznie obudowywać lojalność niezadowolonego klienta. © Ⓟ