Lepszy kontakt z klientem

07-07-2015, 22:00

45 proc. - tylu respondentów deklaruje, że korzystaliby z aplikacji mobilnych w komunikacji z firmą, jeżeli takie narzędzia byłyby dostępne.

Przybywa osób korzystających z aplikacji mobilnych w procesach związanych z obsługą klienta. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Interactive Intelligence wykorzystanie tego typu rozwiązań potwierdziło 26 proc. respondentów. To o 2 proc. więcej niż w ubiegłym roku i 6 proc. w stosunku do 2013 r.

— Aplikacje mobilne oddają klientowi obsługę procesu reklamacyjnego, ale zwiększają jego jakość – ocenia Michał Soloch, dyrektor pionu strategiczno-operacyjnego firmy QSG. To oznacza też plusy dla firm, bo pozwala rejestrować informacje o konsumencie, by docelowo tworzyć bardziej personalne relacje i skutecznie obudowywać lojalność niezadowolonego klienta. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Lepszy kontakt z klientem