LG Telecom ściął koszty reklamy

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 28-04-2009, 00:00

Koreański operator, trzeci pod względem wielkości operator komórkowy w Korei Południowej, zanotował w I kw. 52-procentowy wzrost zysku. To efekt m.in. mniejszych wydatków na marketing. Na czysto zarobił 86 mln USD, a sprzedaż wyniosła 856 mln USD i była o 1,1 proc. większa niż w tym samym okresie 2008 r. Analitycy spodziewali się 69 mln USD zysku oraz 860 mln USD przychodów ze sprzedaży. Po informacji notowania spółki na giełdzie w Seulu zwyżkowały o 3,5 proc.

Zdaniem firmy doradczej Macquarie Group, dzięki mniejszej konkurencji na rynku zyski LG Telecom będą w tym roku większe niż w 2008 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu