Czytasz dzięki

Libet wchodzi w elewacje

Kostka brukowa to za mało — uznał jej producent. Z myślą o kostce chce jednak kupić żwirownie.

Z początkiem kwietnia 2015 r. produkujący kostkę brukową Libet wprowadził na rynek nową markę — Libet Ceramic. Sprzedaje pod nią produkty włoskiej firmy Mirage. Umowa przewiduje trzyletnią wyłączność w Polsce. Mirage jest producentem m.in. okładzin elewacyjnych i basenowych w wersji premium. To zupełna nowość w ofercie Libetu, który produkuje kostkę brukową.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.