Libet wchodzi w elewacje

Kostka brukowa to za mało — uznał jej producent. Z myślą o kostce chce jednak kupić żwirownie.

Z początkiem kwietnia 2015 r. produkujący kostkę brukową Libet wprowadził na rynek nową markę — Libet Ceramic. Sprzedaje pod nią produkty włoskiej firmy Mirage. Umowa przewiduje trzyletnią wyłączność w Polsce. Mirage jest producentem m.in. okładzin elewacyjnych i basenowych w wersji premium. To zupełna nowość w ofercie Libetu, który produkuje kostkę brukową. — To najwyższa półka na polskim rynku. Chcemy dotrzeć z ofertą do budowniczych biurowców, firm modernizujących dworce kolejowe, remontującychczy budujących lotniska, jeśli takie inwestycje będą realizowane — mówi Thomas Lehmann,...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Libet wchodzi w elewacje