LICZY SIĘ SIEĆ HANDLOWA ORAZ SERWIS

Karol Wieczorek
opublikowano: 17-05-1999, 00:00

LICZY SIĘ SIEĆ HANDLOWA ORAZ SERWISFaksy na papier termiczny bardzo wolno tracą popularnośćZAUFANIE NAJWAŻNIEJSZE: W tej chwili najważniejsze dla naszej firmy jest zdobycie zaufania klientów, zarówno końcowych, jak i dystrybutorów oraz dealerów. Moim zdaniem, ich zaufanie i lojalność są najważniejsze — stwierdza Marcin Górzyński, menedżer odpowiedzialny za faksy w Philips Polska.fot. Grzegorz Kawecki Mimo niewiele niższej ceny i wysokich kosztów usuwania ewentualnych awarii, faksy na papier termiczny nie tracą tak szybko popularności. Z kolei konkurencja na rynku faksów na papier...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / LICZY SIĘ SIEĆ HANDLOWA ORAZ SERWIS