LiveChat Software podał szacunkowe dane finansowe za okres lipiec-wrzesień 2020. To drugi kwartał roku obrotowego dla spółki.
Przychody wyniosły w tym okresie 11,4 mln USD i były o 39 proc. wyższe r/r.
LiveChat Software podał szacunkowe dane finansowe za okres lipiec-wrzesień 2020. To drugi kwartał roku obrotowego dla spółki.
Przychody wyniosły w tym okresie 11,4 mln USD i były o 39 proc. wyższe r/r.
W I kwartale roku obrotowego przychody wyniosły 10,35 mln USD.
Spółka zaznacza, że zanotowała zrost liczby klientów i wskaźnika ARPU (średni, miesięczny przychód na abonenta) produktu LiveChat. Wzrost ARPU został osiągnięty przy niższej średniej cenie sprzedaży (Initial Sale ARPU) w porównaniu do poprzedniego kwartału (ale istotnie wyższej niż przed rokiem).
Wskaźnik churn (współczynnik odejść klientów) LiveChatu ustabilizował się na poziomie 3-3,2 proc. w trakcie kwartału.
Odnotowano także wzrost liczby klientów, ARPU i średniej ceny sprzedaży produktu ChatBot, a przychody w II kwartale z tego rozwiązania wzrosły o 34 proc. kw/kw i o 230 proc. r/r.
Podpis: Kamil Zatoński