W IV kwartale roku obrotowego 2020/2021 (styczeń-marzec 2021) przychody LiveChatu wyniosły 12,66 mln USD, o 40 proc. więcej r/r.
W III kwartale roku obrotowego przychody sięgnęły 12,17 mln USD.
W IV kwartale roku obrotowego 2020/2021 (styczeń-marzec 2021) przychody LiveChatu wyniosły 12,66 mln USD, o 40 proc. więcej r/r.
W III kwartale roku obrotowego przychody sięgnęły 12,17 mln USD.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) spółki na koniec marca 2021 r. wyniosła 4,02 mln USD co oznacza wzrost o 4,6 proc. w stosunku do stanu na koniec grudnia 2020 i o 36,4 proc. rok do roku.
W IV kwartale ARPU ((średni, miesięczny przychód na abonenta) głównych produktów grupy wyniósł 117 USD (+17 proc. r/r). ARPU ChatBota wyniósł 86,9 USD (+57,3 proc. r/r).
Na koniec 2020/21 roku finansowego liczba płacących klientów LiveChatu wyniosła 32864, a ChatBota 1874.