Partnerem sekcji jest TAURON

Lotnisko Chopina: być blisko każdego pasażera

MICHAŁ KACZMARZYK, prezes PPL
06-11-2014, 00:00

Cóż może być większą nagrodą dla przedsiębiorcy niż uśmiech zadowolonego klienta? Może tylko uśmiech 10 milionów klientów…

Tylu właśnie pasażerów obsługuje rocznie Lotnisko Chopina w Warszawie.

Dla wielu z nich lotnisko to pierwszy kontakt z Polską po przylocie. Dla innych — ostatnie wspomnienie kraju przed odlotem. Sprawianie, by te pierwsze lub ostatnie chwile były miłe i niezapomniane, to nasza codzienna praca i odpowiedzialność.

Dzięki wysiłkom pracowników Lotniska Chopina należy ono do europejskiej czołówki portów lotniczych pod względem jakości obsługi klienta. Potwierdzają to tytuły: Firma Przyjazna

Klientowi, Przyjazne Lotnisko czy Najlepszy Port Lotniczy — przyznawane przez niezależnych audytorów, a także czytelników gazet i portali. Najważniejsze jednak, że codziennie potwierdzają to sami klienci. Aż 85 proc. osób korzystających z naszych usług ocenia je dobrze lub bardzo dobrze.

Utrzymanie wysokiego standardu wymaga ciągłych starań i inwestycji. To przede wszystkim z myślą o klientach — pasażerach, modernizujemy starą część terminalu A. Kiedy na wiosnę przyszłego roku oddamy ją do użytku, będzie jaśniej, przestronniej, wygodniej. Pasażerowie będą mogli korzystać z 15 nowych sklepów i pięciu nowych restauracji. Także z myślą o naszych klientach jako jedno z pierwszych lotnisk w Europie uruchomiliśmy bezpłatny i nielimitowany dostęp do sieci Wi-Fi. Budujemy też nowy hotel i inwestujemy w nowoczesne systemy obsługi.

Cokolwiek planują nasi klienci, chcemy im w tym towarzyszyć. Chcemy być blisko nich.

KOMENTARZ PARTNERA

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MICHAŁ KACZMARZYK, prezes PPL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Samorządy / Lotnisko Chopina: być blisko każdego pasażera