LPP walczy na kilku frontach

  • Alina Treptow
20-08-2015, 22:00

Odzieżowy gigant zapowiada nowe otwarcia, rynki i sklepy internetowe. W przyszłym roku na budowę sieci wyda 400 mln zł.

LPP, właściciel takich marek odzieżowych, jak Reserved, Cropp, Mohito, zaczyna się coraz bardziej rozpychać na rynkach zagranicznych. Giełdowa spółka, licząca 1,6 tys. salonów, przygotowuje się właśnie do wejścia na Białoruś oraz do Kazachstanu. W pierwszym kraju na początek wejdzie do dwóch centrów handlowych, w drugim do jednego. W przyszłym roku otworzy łącznie w obu krajach co najmniej 15 sklepów. Ze względu na ryzyko polityczne i gospodarcze będzie rozwijało się tam przez franczyzę, którą dotychczas wykorzystywało wyłącznie na Bliskim Wschodzie, gdzie...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / LPP walczy na kilku frontach