Lufthansa przeprasza za chaos komunikacyjny

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

We wtorek dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr przeprosił pracowników i klientów za letni chaos komunikacyjny, który czeka ich w związku z brakami kadrowymi, informuje Reuters.

fot. Alex Kraus/Bloomberg

Lufthansa przeprasza za chaos komunikacyjny

PM, Reuters
opublikowano: 28-06-2022, 14:07
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

We wtorek dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr przeprosił pracowników i klientów za letni chaos komunikacyjny, który czeka ich w związku z brakami kadrowymi, informuje Reuters.

fot. Alex Kraus/Bloomberg

Podczas trwania pandemii koronawirusa linie lotnicze z całego świata chcąc zmniejszyć koszty działalności redukowały zatrudnienie. W chwili zwiększenia popytu na podróże okazało się, że liczba czynnych pracowników nie jest wystarczająca.

– Z pewnością popełniliśmy błędy ratując naszą firmę i ponad 100 tys. miejsc pracy w ciągu ostatnich dwóch lat. Czy nie posunęliśmy się za daleko w cięciu kosztów tu i tam, pod presją ponad 10 mld USD strat związanych z pandemią? Oczywiście, że tak – powiedział CEO Lufthansy, Carsten Spoht.

Dodał on, że w tej chwili przewoźnik ,,rekrutuje nowych pracowników, aczkolwiek podjęte wysiłki przyniosą efekty dopiero zimą’’.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu