

We wtorek dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr przeprosił pracowników i klientów za letni chaos komunikacyjny, który czeka ich w związku z brakami kadrowymi, informuje Reuters.
fot. Alex Kraus/Bloomberg
Lufthansa przeprasza za chaos komunikacyjny
We wtorek dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr przeprosił pracowników i klientów za letni chaos komunikacyjny, który czeka ich w związku z brakami kadrowymi, informuje Reuters.
fot. Alex Kraus/Bloomberg
We wtorek dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr przeprosił pracowników i klientów za letni chaos komunikacyjny, który czeka ich w związku z brakami kadrowymi, informuje Reuters.
Podczas trwania pandemii koronawirusa linie lotnicze z całego świata chcąc zmniejszyć koszty działalności redukowały zatrudnienie. W chwili zwiększenia popytu na podróże okazało się, że liczba czynnych pracowników nie jest wystarczająca.
– Z pewnością popełniliśmy błędy ratując naszą firmę i ponad 100 tys. miejsc pracy w ciągu ostatnich dwóch lat. Czy nie posunęliśmy się za daleko w cięciu kosztów tu i tam, pod presją ponad 10 mld USD strat związanych z pandemią? Oczywiście, że tak – powiedział CEO Lufthansy, Carsten Spoht.
Dodał on, że w tej chwili przewoźnik ,,rekrutuje nowych pracowników, aczkolwiek podjęte wysiłki przyniosą efekty dopiero zimą’’.