Lufthansa wprowadza na rynek nową tanią markę

opublikowano: 29-11-2019, 13:07

Ze względu na wysokie straty, tanie linie lotnicze Eurowings nie będą w przyszłości obsługiwać dalekodystansowych połączeń. Lufthansa planuje uruchomić dla tych tras nową tanią markę, informuje „Wirtschaftswoche”.

Lufthansa planuje nową markę tanich usług długodystansowych. Od 2020 r. ma ona oferować loty na Karaiby i do USA.

Jak będzie się nazywać nowa tania linia lotnicza, ciągle nie wiadomo.
Tania spółka zależna ma wystartować przede wszystkim z dużych węzłów komunikacyjnych Lufthansy: duża część lotów długodystansowych zostanie przeniesiona z Düsseldorfu do Frankfurtu i Monachium.

Przyczyną przekształcenia są utrzymujące się straty na trasach zagranicznych. Od października spółka-matka stopniowo przejmuje odpowiedzialność za połączenia międzykontynentalne.

Już w 2015 r. pojawiły się problemy z lotami długodystansowych obsługiwanymi przez Eurowings. W tym czasie co trzeci lot był opóźniony. Wskazują na to dane liczbowe pochodzące od dostawcy usług Fairplane, specjalizującego się w egzekwowaniu praw pasażerów.

Podane przez grupę przyczyny braku punktualności to krótkotrwałe zwolnienia lekarskie, nieplanowane naprawy i silne wiatry nad Atlantykiem. Według Fairplane, głównym problemem było to, że Eurowings dysponował zbyt małą liczbą maszyn i pracowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy