Marki w mediach społecznościowych

21-06-2018, 22:00

28 czerwca w Bielsku-Białej odbędzie się bezpłatne szkolenie „Skuteczny marketing B2B w social mediach”.

28 czerwca w Bielsku-Białej odbędzie się bezpłatne szkolenie „Skuteczny marketing B2B w social mediach”. Podczas spotkania zostanie poruszona tematyka kreowania skutecznych kampanii wideo oraz tworzenia angażujących treści. Specjaliści opowiedzą o tym, jak i co mówić do odbiorów, aby chcieli słuchać, w jaki sposób mierzyć i oceniać efekty swoich działań oraz jak używać i wykorzystać tzw. call to action. Eksperci przyjrzą się również najpopularniejszym portalom społecznościowym. Sprawdzą, jakie treści najbardziej angażują użytkowników Facebooka, pokażą, jak zaistnieć w serwisie YouTube jako marka, a także zaprezentują, jak budować społeczność i docierać skutecznie z informacją za pomocą Instagrama. W trakcie trwania wydarzenia odbędą się również dwa warsztaty — z tworzenia kontentu oraz harmonogramu publikacji treści w social media.

Więcej informacji na temat szkolenia oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie http://www.bielskaakademiarozwoju.pl/.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Marki w mediach społecznościowych