Media elektroniczne już ze strategią

Krajowa Rady Radiofonii i Telewizji przyjęła ostateczną wersję „Strategii państwa w dziedzinie mediów elektronicznych na lata 2005-20”, która powinna być podstawą do tworzenia ustawy medialnej. Zakłada ona ograniczenie możliwości reklamy w mediach publicznych, wariantowo określa kierunki rozwoju radiofonii publicznej (połączenie w jeden organizm lub scalenie spółek regionalnych) i przedstawia szczegółowy opis rozwiązań dotyczących budowy multipleksów i przechodzenia na nadawanie cyfrowe, nie przesądzając o tym, jakie rozwiązanie ma być przyjęte w Polsce (czy nadawcy komercyjni i publiczni powinni działać w ramach wspólnego multipleksu, czy oddzielnie).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ