Niemiecki koncern zwiększył sprzedaż o 13 proc. w pierwszym półroczu. W czerwcu wzrosła ona o 8 proc. w skali roku do 142.136 aut.
Główną siłą napędową koncernu ze Stuttgartu wciąż jest chiński rynek, gdzie zwiększył on sprzedaż w pierwszym półroczu o blisko 38 proc. do 135.972 samochodów. W całym regionie Azji-Pacyfiku niemiecki koncern sprzedał przez sześć miesięcy 232.294 aut, o 30,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Tymczasem na europejskim rynku Mercedes sprzedał w pierwszym półroczu 352.198 aut, co oznacza 7,4 proc. wzrost, a w USA, na największym pojedynczym rynku spółki, 151.624 samochody, o 7 proc. więcej niż rok wcześniej.
W rodzinnych Niemczech sprzedaż mercedesów wyniosła 125.215 sztuk i niemal nie zmieniła się w pierwszym półroczu w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.