Czytasz dzięki

ML System zrobi dwie emisje

opublikowano: 26-07-2020, 22:00

Spółka technologiczna w najbliższych dniach chce sprzedać 730 tys. akcji dużym inwestorom. Kolejna emisja jesienią.

Potrzeby inwestycyjne są duże, ale od czego są akcjonariusze. Giełdowy ML System, który korzysta na fotowoltaicznej hossie, zamierza w ciągu czterech lat zainwestować ponad 200 mln zł w produkcję szyb fotowoltaicznych z powłokami kwantowymi. Spółka, która w 2018 r. pozyskała z oferty publicznej 36,4 mln zł, teraz będzie przeprowadzać w trybie bezprospektowym emisje skierowane do dużych inwestorów (tzw. inwestorów kwalifikowanych lub takich, którzy deklarują zakup akcji za co najmniej 100 tys. EUR). W piątek walne zgromadzenie zgodziło się na emisję 730 tys. akcji. Mają trafić do inwestorów „w najbliższych dniach”. Kolejne walne ma być zwołane najpóźniej we wrześniu i zdecydować o emisji następnych akcji — tak by w ramach obu procedur do inwestorów trafiło maksymalnie 21 proc. podwyższonego kapitału.

Naszym
 celem jest osiągnięcie pozycji globalnego dostawcy produktów 
fotowoltaicznych bazujących na technologii kropek kwantowych, w 
szczególności szkła fotowoltaicznego dla obiektów architektonicznych i 
sektora automotive - mówi Dawid Cycoń, prezes ML System.
Zobacz więcej

Kwantowe panele:

Naszym celem jest osiągnięcie pozycji globalnego dostawcy produktów fotowoltaicznych bazujących na technologii kropek kwantowych, w szczególności szkła fotowoltaicznego dla obiektów architektonicznych i sektora automotive - mówi Dawid Cycoń, prezes ML System. Fot. Marek Wiśniewski

— Naszym celem jest osiągnięcie pozycji globalnego dostawcy produktów fotowoltaicznych bazujących na technologii kropek kwantowych, w szczególności szkła fotowoltaicznego dla obiektów architektonicznych i sektora automotive. W 2024 r. zakładamy przekroczenie wartości 400 mln zł przychodów ze sprzedaży przy atrakcyjnej rentowności biznesu — mówi Dawid Cycoń, prezes ML System.

Od początku roku notowania ML Systemu wzrosły o 225 proc., a spółka jest teraz wyceniana na GPW na 470 mln zł. W pierwszym kwartale jej przychody wyniosły 19,7 mln zł (wzrost o 26 proc.) przy 1,4 mln zł zysku netto. Po 35,4 proc. akcji spółki mają założyciele: Dawid Cycoń i Edyta Stanek, szefowa rady nadzorczej.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane