Morgan Stanley obniża cenę docelową Facebooka

opublikowano: 04-04-2018, 15:00
aktualizacja: 04-04-2018, 15:01

Morgan Stanley obciął cenę docelową dla akcji Facebooka do 200 USD z 230 USD jako powód wskazując obawy o sprzedaż reklam w związku ze skandalem wycieku danych, informuje BBC.

- W związku z ostatnimi problemami Facebooka związanymi z wyciekiem danych użytkowników i kwestią ochrony prywatności oraz oświadczeniem o zerwaniu współpracy z zewnętrznymi firmami dostarczającymi dane, wyczuwamy rosnący niepokój inwestorów odnośnie przychodów w krótkim okresie – napisał analityk Brian Nowak.

Mark Zuckerberg, założyciel Facebooka
Zobacz więcej

Mark Zuckerberg, założyciel Facebooka [FOT. BLOOMBERG]

Nowak przewiduje również, że o około 2 proc. wzrosną wydatki Facebooka na ochronę danych. Przychody z reklamy będą również rosnąć wolniej w bieżącym i następnym roku.

W środę, w handlu przedsesyjnym notowania serwisu społecznościowego spadły o 1,7 proc. do 153,54 USD. Oznacza to, że pomimo obniżki cela docelowa wskazana przez Morgan Stanley jest w dalszym ciągu wyższa 28 proc. od wtorkowej ceny z zamknięcia notowań.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Morgan Stanley obniża cenę docelową Facebooka