Najbardziej skorumpowane miasto w USA

opublikowano: 11-03-2014, 09:37

Hampton na Florydzie zostało przez CNN nazwane najbardziej skorumpowanym miastem w USA. Niedługo ma zapaść decyzja, czy będzie nadal istnieć.

Hampton ma mniej niż 500 mieszkańców. Według niektórych, istnieje jedynie po to, aby policjanci (jeden przypada na 25 mieszkańców), mogli przy pomocy radaru łupić kierowców przejeżdżających 400-metrowym odcinkiem autostrady przebiegającym w pobliżu miasta. Stanowy audyt wykazał, że w latach 2011-2012 w Hampton wystawiono 12698 mandatów, czyli średnio ponad 17 dziennie. Łącznie mowa o setkach tysięcy dolarów.

None
None

Gdzie poszły te pieniądze? Nikt nie wie.Przedstawiciele władz miasta oświadczyli, że dokumentacja „zaginęła na bagnach”. Stanowy audyt ustalił jednak, że Hampton nie oszczędzało na wynagrodzeniach dla administracji. Miejscy urzędnicy obciążyli także rachunek miasta kwotą 132 tys. USD w sklepie przy stacji BP, położonym niedaleko ratusza. Zapomnieli jednocześnie ubezpieczyć samochody policji, nie zawracali sobie także głowy rejestracją niektórych przychodów miasta.

Sytuacja w Hampton spowodowała, że niektórzy z polityków stanowych chcą likwidacji miasta. Nie najlepsze zdanie o jego władzach ma także Barry Layne Moore, burmistrz Hampton przez kilka tygodni, zanim stracił stanowisko kiedy wpadł w ręce policji podczas próby sprzedaży narkotyków. Jego zdaniem, urzędnicy z Hampton dzielą się na dwie grupy: bandę złodziei i bandę głupków.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, CNNMoney

Polecane