Najlepszy okres dla odzieżówki (opinia)

KZ
26-09-2011, 09:36

- Przed spółkami z branży odzieżowo-obuwniczej najlepszy sezon, w którym uzyskują najwyższe marże. Kolekcje jesienno-zimowe, które są już w sklepach (np. giełdowa grupa LPP wprowadziła je już w lipcu, m.in. w sklepach Reserved), kupowane były przez spółki w marcu i kwietniu, więc obecne poziomy kursów euro i dolara nie wpływają negatywnie na wyniki. Biorąc te kwestie pod uwagę, do końca roku nie spodziewam się załamania popytu. Być może spadnie sprzedaż produktów z wyższej półki cenowej. Niesprzyjające importerom kursy euro i dolara mogą wpłynąć na wyniki firm odzieżowych i obuwniczych dopiero w 2012 r. - mówi "PB" Renata Miś, analityk DM Amerbrokers.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Najlepszy okres dla odzieżówki (opinia)