Najwięcej ryzykuje, kto wcale nie ryzykuje

opublikowano: 30-12-2018, 22:00

Dwie przyjaciółki, po okresie wspólnej pracy w korporacji, postanowiły rozpocząć własny biznes. Tak powstał Multiglob — spółka wyspecjalizowana w e-handlu artykułami dla dzieci

LIDER POMORSKI — MULTIGLOB (14. MIEJSCE W KRAJU)

Jesteśmy bardzo optymistycznie nastawione do życia, co pozytywnie wpływa również na pracę. Wierzymy w powodzenie nawet trudnych projektów i krok po kroku je wdrażamy — podkreśla Sylwia Gołuńska- Pacholska, współwłaścicielka Multiglob. Podstawą rozwoju jest planowanie, analiza tendencji i preferencji zakupowych, obserwowania jakie nowości pojawiają się na rynku. Na dynamiczny rozwój firmy wpłynęło m.in. wykorzystanie zawodowego doświadczenia zdobytego w korporacjach, upór, determinacja i wiara w sukces.

— Umiejętność opracowania idealnej oferty w odpowiednim czasie oraz postęp technologiczny, jaki zachodzi w e-commerce daje nam ogromne możliwości, należy tylko z nich korzystać i czasem podejmować ryzyko — dodaje Aleksandra Subocz-Manthey — druga z twórczyń i właścicielek Multiglob.

W firmie oferującej różnorodne artykuły dziecięce od mebelków, przez wózki, po zabawki pracuje 15 osób. Cześć w biurze, część zdalnie. Na sukces pracuje więcej osób, gdyż część zadań przekazano profesjonalistom z firm zewnętrznych.

— Zasady prowadzenia udanego biznesu według nas to: nieustanny rozwój, determinacja, ulepszenia, twórcze podejście. Niezbędnym elementem jest również podejmowanie ryzyka — jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej — akcentują właścicielki firmy.

Bardzo mocno stawiają na działania marketingowe oparte na tworzeniu profilu zainteresowań użytkownika i proponowanie mu zgodnych z nim produktów. Nie boją się nowości. Rozwijają własne marki, dużą wagę przywiązują do jakości produktów. W ciągu dwóch kolejnych lat zamierzają wdrożyć wiele nowych rozwiązań związanych z automatyzacją procesu zakupowego, realizacji zamówień, jak i planowania ciągłości dostaw. Niedawno otworzyły sklep dla dzieci dwamichały.pl i mają przed sobą wiele wyzwań związanych z jego rozwojem.

W dalszej ekspansji rynkowej mogą pomóc nam nowe technologie i planowanie naszych działań zarówno od strony budżetowej, jak i trendów w sprzedaży. W planach mamy również wejście na rynki zagraniczne — zapowiadają Aleksandra Subocz-Manthey i Sylwia Gołuńska-Pacholska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Aktualności / Najwięcej ryzykuje, kto wcale nie ryzykuje