PM Sport, wyłączny dystrybutor sprzętu narciarskiego francuskiej firmy Rossignol, rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Jako pierwsza firma z kręgów „białego szaleństwa” zdecydowała się na sponsorowanie rajdów samochodowych.
— 5 sekund do setki, klimatyzacja gratis. To nasze hasło — mówi Jacek Ruszel z PM Sport.
Importer został jednym ze sponsorów zespołu rajdowego zeszłorocznego mistrza Polski w rajdach samochodowych — Tomasza Czopika. Podczas treningów przed Rajdem Kormorana zespół zaprezentował się z... nartami na dachu. Odważniejsi mogli skorzystać z możliwości „pilotowania” Tomasza Czopika. Parę kilometrów rajdowej jazdy po szutrze wystarczyło, by nawet najbardziej ekstremalni narciarze — zaproszeni na prezentację przez PM Sport — wysiadali z rajdówki oniemiali.
W Rajdzie Kormoran załoga Tomasz Czopik, Łukasz Wroński zajęła 5 miejsce. Podczas pierwszego dnia mistrzowie Polski urwali koło i w drugim dniu gonili czołówkę. Rajd wygrał Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją.