Nie taki znowu kryształ

MK
10-07-2008, 00:00

W 2005 r. sprzedawano na świecie aż tysiąc razy więcej wody w butelkach niż 20 lat wcześniej. Woda butelkowa to dziś aż połowa produkcji globalnego przemysłu związanego ze smakowymi napojami gazowanymi. A w Polsce? W 2006 r. wypijaliśmy 76,5 l wody butelkowanej na głowę, czyli blisko dwa razy więcej niż pięć lat wcześniej. To wielki sukces marketingu oraz mody na ekologię i zdrowy styl życia. Niestety, producenci często wprowadzają konsumentów w błąd co do jakości wyrobów. Inspekcja Handlowa zakwestionowała 40 proc. sloganów reklamujących wodę („wyjątkowa”, „doskonała”, „klarowna”, „najwyższa jakość”, „rekomendowana przez…”). Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), nie ma dowodów na korzystne efekty picia wody mineralnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Branża spożywcza / Nie taki znowu kryształ