Niedzielny handel w sieci kwitnie

opublikowano: 31-03-2019, 22:00

Ograniczenie kupna i sprzedaży w niedziele nie objęło internetu.

Nic więc dziwnego, że liczba transakcji realizowanych w polskiej sieci w dni z zakazem handlu zwiększyła się średnio o ok. 15 proc. — wynika z badań firmy QuarticOn.

Według analiz Polacy nadal najchętniej robią zakupy online w pierwszy dzień tygodnia, a firmy kurierskie odnotowują nieznacznie większy ruch w poniedziałki następujące po niedzieli z zakazem handlu. Wówczas liczba dostaw rośnie o niecałe 8 proc. w stosunku do pozostałych poniedziałków.

— Branża e-commerce rośnie w tempie ok. 20 proc. rocznie i to niezależnie od decyzji w kwestii handlowych niedziel. Szacuję, że restrykcje w sprzedażyw tradycyjnych sklepach dołożą w tym roku nawet kilka procent do tego wyniku. Trend jest wzmacniany przez postęp technologiczny w dziedzinie sztucznej inteligencji — twierdzi Paweł Wyborski, prezes w firmie QuarticOn.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy