Niezbędne na każdej budowie

opublikowano: 18-12-2022, 20:00
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Transport kruszywa to dość skomplikowany proces. Nieodpowiednie zabezpieczenie może doprowadzić do wysypania całości, co oznacza wielkie straty.

3.miejsce województwo łódzkie – Krzak Transport

Lata doświadczenia: Krzak to firma transportowa z wieloletnim stażem i doświadczeniem w przewozach i dostawach kruszywa.
Lata doświadczenia: Krzak to firma transportowa z wieloletnim stażem i doświadczeniem w przewozach i dostawach kruszywa.

Firma Krzak od 1991 r. przewozi ładunki na terenie całego kraju – dla firm, jak również dla osób prywatnych. Siedziba spółki znajduje się w miejscowości Huta w województwie łódzkim.

Firma oferuje transport różnego rodzaju kruszyw, masy, betonu sypkiego, maszyn ponadgabarytowych, ładunków zbiorczych na paletach itp. Świadczy także usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg.

Kruszywa budowlane to materiały niezbędne na każdym placu budowy. Przy wznoszeniu większości obiektów potrzebny jest piach oraz żwir, są one używane także do niektórych prac ziemnych, wyrównywania lub zagęszczania podłoża i obsypywania fundamentów. Kruszywa przydają się również przy produkcji betonu i zapraw. Grubsze frakcje są niezbędne przy budowie dróg i konstrukcji ziemnych.

Przy takich pracach konieczne są regularne dostawy dużych ilości materiału do zagęszczania gruntu i przygotowania podbudowy. Transport kruszyw budowlanych wymaga posiadania sprzętu, który zabezpieczy odpowiednią logistykę dostaw kruszywa. Musi on pozwolić na rytmiczne dostarczanie większych ilości materiału w wyznaczone przez wykonawcę miejsca.

Kruszywa budowlane to nie tylko piach i żwir, lecz także kliniec, tłuczeń czy grys. Najdrobniejsze materiały mają wielkość około 1-2 mm, większe frakcje mają rozmiar do 63 mm, choć w niektórych przypadkach mogą być potrzebne także większe kamienie. Transport takich materiałów musi być wykonywany sprzętem do przewozu materiałów sypkich. W grę wchodzą więc wywrotki ze szczelnymi skrzyniami ładunkowymi, ze wzmocnieniami – ze względu na dużą wagę ładunku – i wymaganą odpornością burt na uderzenia większych frakcji kruszywa.

– Gwarantujemy bezpieczny, odpowiedzialny i przede wszystkim terminowy przewóz ładunków pod wskazany przez klienta adres. Jakość i sumienność naszej pracy sprosta nawet najbardziej wygórowanym wymaganiom klientów – czytam na stronie internetowej firmy Krzak.

Największe zlecenia Krzak zrealizował dla firm takich jak: Trzuskawica, Strabag, Heilit + Woerner, PUH Wadri, Zuzanna Wawrzyńczak, PHU Euro-Trans, Dromak, GDDKiA w Łodzi – Rejon w Wieluniu, ZDW w Łodzi.

Obecnie tabor liczy 42 auta, w tym:

- ciągniki siodłowe marki DAF z naczepami wywrotowymi typu „patelnia” (25 zestawów)

- ciągniki siodłowe marki DAF z naczepami kurtynowymi typu „firanka” (3 zestawy)

- ciągniki siodłowe marki DAF z naczepami niskopodwoziowymi (3 zestawy)

- samochody ciężarowe – czteroosiowe (12 szt.)

- samochody ciężarowe – trzyosiowe (2 szt.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane