Nowa marka LPP kojarzy się Finom

Sklepy nowego konceptu miały nosić szyld Tallinder. W rezerwie jest Tallinton. Może się przydać, bo z Tallinderem jest problem.

W czwartek 19 lutego Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, zadeklarował, że pierwszy sklep nowej marki zostanie otwarty w I kwartale 2016 r. Jeśli gdańska spółka odzieżowa jest przywiązana do tego terminu, to jej szósta marka będzie się nazywać Tallinder lub Tallinton. LPP ma niewielkie szanse na dopięcie w terminie formalności związanych z rejestracją innej marki — trzeba przecież jeszcze wyprodukować ubrania. Z Tallinderem tymczasem idzie pod górkę. Tallinder i Tallinton LPP zgłosiło markę do rejestracji w kategoriach obejmujących odzież, handel detaliczny i biżuterię 13...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nowa marka LPP kojarzy się Finom