Nowa strategia Adecco Poland

DI
opublikowano: 12-02-2010, 12:18

Adecco Poland ogłosiło swoją strategię rozwoju na rok 2010. Oparta jest na trzech zasadniczych elementach: zajęcie pierwszej pozycji na rynku HR w Polsce, inwestycje w jakość świadczonego serwisu, oraz rozbudowa wyspecjalizowanego outsourcingu usług, głównie dla branży IT (call center) i FMCG (logistyka).

Nowa strategia zakłada, ze Adecco Poland będzie w 2010 roku największym graczem HR, pod kątem udziału w rynku zarówno jeżeli chodzi o przychody jak i rentowności realizowanych projektów. Agencji ma w tym pomóc między innymi usprawnienie serwisu jakości świadczonych usług. Pod koniec 2009 roku Adecco Poland w tym celu przebadało ponad 400 Klientów, aby na podstawie zebranych wyników dostosować swoje serwisy pracy tymczasowej do ich obecnych potrzeb i oczekiwań. Ponadto agencja w ramach pozyskanych funduszy unijnych w 2010 roku zamierza poddać dodatkowym szkoleniom pracowników Adecco Poland, a następnie wszystkich  zatrudnionych osób w ramach świadczonych dla swoich Klientów usługi pracy tymczasowej.

- Nasze analizy pokazują że rok 2010 będzie dla Adecco Poland rekordowy pod kątem zatrudnionych pracowników tymczasowych. Rok 2009 zakończyliśmy z wynikiem 9,5 tys. teraz szacujemy że będziemy zatrudniać co najmniej 13 tys. pracowników – powiedziała Anna Wicha Dyrektor Generalny Adecco Poland.
- Generalnie w 2009 roku odnotowaliśmy wzrost liczby pracowników tymczasowych o 57%. Największy wzrost odnotowaliśmy w branży IT/elektronicznej 9% i telekomunikacyjnej 5% - dodaje Anna Wicha.

Dodatkowemu wzrostowi jakości świadczonych usług mają także pomóc otwierane nowe bura Adecco Poland. Powstanie ich od 3 do 5 w takich miejscowościach jak: Toruń, Częstochowa, Tarnów, Zielona Góra lub Nowa Sól.

Jeżeli chodzi o rekrutację i selekcję pracowników do pracy stałej Adecco Poland postawiło na większą specjalizację swoich konsultantów. Element ten wpisany jest w strategię międzynarodową Adecco, o czym świadczy  niedawna akwizycja MPS Group, międzynarodowego dostawcę pracowników dla sektora usług profesjonalnych. W Polsce MPS Group obecna jest jako Modis sp. z.o.o. w dwóch miastach: Krakowie i Łodzi.
W przypadku pracy międzynarodowej Adecco zapowiada w 2010 obsługę w Polsce nowych rynków pracy w Austrii, Szwecji i  Niemczech.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane