Nowa twarz TV Puls

DI, Presserwis
31-03-2011, 09:50

TV Puls planuje na ten rok znaczny wzrost przychodów i zysku. Stacja, która zrezygnowała z poszukiwań inwestora oraz planów giełdowych, zwiększy wydatki na program, planuje uruchomienie Pulsu 2  oraz telewizji internetowej. Do promocji tego wszystkiego wykorzysta znaną twarz Pawła Nastuli, czytamy w Presserwisie.

Serwis cytuje Dariusza Dąbskiego, prezesa i właściciela TV Puls: „Tegoroczne przychody powinny być o ok. 70 proc. wyższe od ubiegłorocznych, a zysk wyższy o ok. 50 proc.”. W minionym roku obroty stacji wyniosły kilkadziesiąt mln zł, przy kilku mln zł zysku operacyjnego.

TV Puls planuje uruchomienie telewizji internetowej oraz kanału Puls 2 – to chętnie razem z innym nadawcą. Stacja, której udziałowcem był przez 2 lata News Corporation, zarzuciła plan poszukiwania inwestora oraz wejścia na giełdę.

„Nie potrzebujemy dokapitalizowania, radzimy sobie sami” – powiedział Presserwisowi Dariusz Dąbski.

Efekty działań Dąbskiego powinniśmy zobaczyć już wkrótce. TV Puls rozpoczęła kampanię reklamową promującą wybrane programy wiosennej ramówki. Do końca kwietnia promowane będą programy z nowego pasma lifestylowego, kreskówki, m.in. ”Tom i Jerry”, oraz zawody Ultimate Fighting Championship mieszanych sztuk walki. Oprócz reklamowej kampanii prasowej stacja przygotowała autopromocyjny spot z udziałem Pawła Nastuli, byłego mistrza olimpijskiego w dżudo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Nowa twarz TV Puls