Nowy dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska

DI
opublikowano: 01-12-2020, 06:00

Piotr Ferszka z początkiem grudnia bieżącego roku objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.

Piotr Ferszka
Piotr Ferszka
Fot. SAP

Priorytetem nowego dyrektora będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.

– „Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu”- komentuje Piotr Ferszka.

Nowy dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył pracując dla światowych marek technologicznych, takich jak Asseco i Hewlett-Packard. Dotychczas był związany zawodowo z Oracle Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji i specjalizował się w obszarze krajowego rynku usług chmurowych.

Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Od maja SAP Polska ma także nowego dyrektora zarządzającego. Został nim Thomas Duschek.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane