Piotr Ferszka z początkiem grudnia bieżącego roku objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.
Piotr FerszkaFot. SAP
Piotr Ferszka z początkiem grudnia bieżącego roku objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.
Priorytetem nowego dyrektora będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.
– „Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu”- komentuje Piotr Ferszka.
Nowy dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył pracując dla światowych marek technologicznych, takich jak Asseco i Hewlett-Packard. Dotychczas był związany zawodowo z Oracle Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji i specjalizował się w obszarze krajowego rynku usług chmurowych.
Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Od maja SAP Polska ma także nowego dyrektora zarządzającego. Został nim Thomas Duschek.