Nowy szef marketingu BGŻ BNP Paribas

GN
opublikowano: 16-07-2018, 12:03

Dariusz Maciołek przeszedł z Avivy do francuskiego banku. Będzie kierował pionem komunikacji. Zastąpi go Iwona Czech.

Dariusz Maciołek, doświadczony marketingowiec zamienia branżę ubezpieczeniową na bankową. Został dyrektorem pionu komunikacji w BGŻ BNP Paribas. Do francuskiego banku przeszedł z polskiej Avivy. W banku będzie odpowiadał za budowanie marki, marketingowe wsparcie biznesu, a także realizację nowej strategii Banku. Będzie również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.

Dariusz Maciołek, nowy szef komunikacji BGŻ BNP Paribas, od wielu lat związany jest z marketingiem w branży finansowej.
Wyświetl galerię [1/2]

W świecie finansów:

Dariusz Maciołek, nowy szef komunikacji BGŻ BNP Paribas, od wielu lat związany jest z marketingiem w branży finansowej.

Dariusz Maciołek ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych. Przed Avivą pracował w PGE, PZU, Rabobanku i Providencie.

BGŻ BNP Paribas jest w trakcie przejmowania Raiffeisen Polbanku, dzięki czemu dołączył do pierwszej ligi banków w Polsce (z aktywami przekraczającymi 100 mld zł).

W Avivie zastąpiła go Iwona Czech. Nowa szefowa działu komunikacji i zarządzania marką z ubezpieczycielem związana jest od 2015 r., dotąd była senior brand managerem. Odpowiadała m. in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), koncepcję i wdrożenie kampanii  "Wiem, czym oddycham", w którym ubezpieczyciel podejmuje temat smogu a także  wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl.  Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GN

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Nowy szef marketingu BGŻ BNP Paribas