Dariusz Maciołek, doświadczony marketingowiec zamienia branżę ubezpieczeniową na bankową. Został dyrektorem pionu komunikacji w BGŻ BNP Paribas. Do francuskiego banku przeszedł z polskiej Avivy. W banku będzie odpowiadał za budowanie marki, marketingowe wsparcie biznesu, a także realizację nowej strategii Banku. Będzie również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.
Dariusz Maciołek ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych. Przed Avivą pracował w PGE, PZU, Rabobanku i Providencie.
BGŻ BNP Paribas jest w trakcie przejmowania Raiffeisen Polbanku, dzięki czemu dołączył do pierwszej ligi banków w Polsce (z aktywami przekraczającymi 100 mld zł).
W Avivie zastąpiła go Iwona Czech. Nowa szefowa działu komunikacji i zarządzania marką z ubezpieczycielem związana jest od 2015 r., dotąd była senior brand managerem. Odpowiadała m. in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), koncepcję i wdrożenie kampanii "Wiem, czym oddycham", w którym ubezpieczyciel podejmuje temat smogu a także wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.