OBCE WYDAWNICTWA OPANOWAŁY RYNEK

Górecki Radosław
17-02-1999, 00:00

OBCE WYDAWNICTWA OPANOWAŁY RYNEKNajwięksi wydawcy książek teleadresowych stosują reklamę porównawcząWYBRAĆ ATRAKCYJNE REJONY: Staramy się, aby nasze książki docierały do ludzi zamożnych. Wybieramy określone obszary i do nich trafiamy. Np. w Warszawie więcej książek trafia na Ursynów niż na Wolę — twierdzi Piotr Omelan z Panoramy Polskiej.fot. Grzegorz KaweckiKTO JEST LEPSZY: Choć przedstawiciele Panoramy Polskiej i Polskich Książek Telefonicznych twierdzą, że o konkurencji nie należy mówić źle, to obie firmy stosują w swoich materiałach promocyjnych reklamy porównawcze, wytykając słabe strony konkurencji.fot....

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / OBCE WYDAWNICTWA OPANOWAŁY RYNEK