Obraz ostry jak żyleta

Standard UHD może być przyszłością marketingu, handlu i rozrywki. Producenci monitorów już to zrozumieli, nadawcy treści — niekoniecznie

Fani technologii UHD (Ultra High Definition) nie mają prawa do narzekania. Zaledwie dwa lata standard ten wydawał się tylko ciekawostką. Dziś mogą przebierać w telewizorach i monitorach o coraz lepszych parametrach wyświetlanego obrazu, większych przekątnych ekranu i obsługujących wyższe rozdzielczości. Ale kiedy telewizyjni nadawcy dostrzegą wreszcie boom na nośniki Ultra HD i czy zechcą go wykorzystać? Mózg wie lepiej O rozwój rozwiązań UHD spokojny jest Leszek Bujak, dyrektor sprzedaży SES Astra w Europie Środkowo-Wschodniej. Jak tłumaczy, konsumenci decydują się na zakup telewizorów...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Obraz ostry jak żyleta