Pandemiczny szał na pranie [PODCAST]

opublikowano: 08-06-2021, 10:00

Pralki, pralko-suszarki, zmywarki, lodówki czy ekspresy do kawy - czego najwięcej kupowaliśmy w czasie pandemii i dlaczego? Jak pandemia wpłynęła na branżę? Czy zapotrzebowanie na sprzęt AGD rośnie? Ile na niego wydajemy i czy ceny sprzętu będą rosły w najbliższym czasie? O tym rozmawiamy w ostatnim już odcinku Podcastu Antykryzysowego.

- Cała branża RTV i AGD bardzo skorzystała na pandemii. Widzimy dwucyfrowe wzrosty. Są kategorie, które wzrosły nawet trzycyfrowo, czyli przykładowo suszarki czy pralkosuszarki. To jest sprzęt, który wcześniej był ignorowany, natomiast okazało się, że w momencie, kiedy spędzamy w domu tak dużo czasu, to jest to urządzenie, które nie tylko oszczędza miejsce, ale też zdecydowanie poprawia naszą wygodę i wpływa też na żywotność ubrań - mówi Karolina Kłopotowska, zastępca dyrektora generalnego Gorenje.

- Szczerze mówiąc, na pandemii skorzystały praktycznie wszystkie kategorie sprzętowe, dlatego że z jednej strony mówimy o tym dużym AGD, czyli właśnie o wspomnianych pralkach, pralko-suszarkach czy zmywarkach, ale z racji tego, że spędzaliśmy tak dużo czasu w domu, to zwracaliśmy też uwagę na to, jaki mamy telewizor. To co widzimy i obserwujemy przez ostatnie naście miesięcy, tj. znacznie szybszy rozwój sprzedaży większych calarzy. Wiem też, że kamerki internetowe i tego typu sprzęty były wykupywane na pniu i dostawcy nie byli w stanie dostarczać ich wystarczająco dużo. Jeśli chodzi o kuchnię i urządzenia małego AGD, to tam również odnotowaliśmy bardzo duże wzrosty i to ze względu na to, że restauracje, kawiarnie były zamknięte, ale również ze względu na trend zdrowego odżywiania - dodaje Kłopotowska.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane