Payback uwierzył w naszą lojalność

Wiktor Szczepaniak, Tomasz Siemieniec
opublikowano: 20-10-2008, 06:40

Firma, która podbiła portfele zwykłych Niemców, teraz zarzuca sieć nad Wisłą. Najpierw jednak stworzy u nas unię wielkich firm.

Mimo gospodarczej zawieruchy na świecie, polski rynek wciąż przyciąga nowych inwestorów. Jeden z nich, niemiecka firma Loyalty Partner (LP), spróbuje dokonać czegoś, co dotąd nie udało się żadnej sile politycznej w Polsce. Chce przyciągnąć i utrzymać przy sobie miliony Polaków i do tego zjednoczyć wokół siebie wiele dużych firm. Nie będzie jednak agitować politycznie, tylko kusić wymiernymi zyskami.

LP zamierza uruchomić w Polsce wielobranżowy, konsumencki program lojalnościowy o nazwie Payback.

Z nieoficjalnych informacji "PB" wynika, że Payback ma ruszyć już w II kwartale 2009 r. Firma nie potwierdza tego terminu, przyznaje jednak, że jej debiut rynkowy nastąpi w przyszłym roku. Pewne jest natomiast, że jeśli Payback odniesie w Polsce taki sukces jak w Niemczech, gdzie zaskarbił sobie uznanie aż 2/3 wszystkich gospodarstw domowych, to w polskim sektorze handlu i usług nastąpi wielka rewolucja.

Czy ambitne plany Payback na naszym rynku mają szansę powodzenia? Odpowiedź na to i inne pytania znajdziesz w poniedziałkowym Pulsie Biznesu".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wiktor Szczepaniak, Tomasz Siemieniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu