PLOTKI Z PARKIETU I OKOLIC
Wizja TV będzie relacjonować zaćmienie
Niektórzy twierdzą, że najlepszym miejscem do obserwacji jutrzejszego zaćmienia słońca jest półwysep Lizard w Kornwalii. Inni, że pokład Concorde a ścigającego zaćmienie słońca nad Atlantykiem, ale równie dobrym miejscem może być... fotel przed telewizorem. Tych, którzy nie będą mogli osobiście obserwować tego wyjątkowego zjawiska, Wizja TV zaprasza do oglądania bezpośredniej relacji na kanale Discovery Channel. Program rozpocznie się dziś o godzinie 20 i potrwa do 1 w nocy. Jutro program zacznie się o 7 rano, a od godziny 12 będzie nadawany w całości na żywo. Zacznie się relacją z zaćmienia w Wielkiej Brytanii, po czym kamery podążą śladem cienia przez Europę, aż dotrą do Indii.
Jutrzejsze zaćmienie będzie trwało prawdopodobnie tylko 2 minuty i 22 sekundy. Lepiej go nie przegapić, gdyż następne będzie widoczne w Europie dopiero 23 września 2090 roku. WP
Pharmaton tworzy własną księgę rekordów
Szwajcarska firma Pharmaton, producent preparatu ziołowego Ginsana, uruchomiła program, którego celem jest gromadzenie i upowszechnienie informacji o życiowych osiągnięciach osób amatorsko uprawiających tzw. sporty przestrzenne, czyli dyscypliny polegające na bliskim kontakcie z naturą. Spośród uczestników programu co roku wybierany będzie lider Księgi Rekordów Ginsany. Przez rok kadencji osoba ta będzie propagować swoją dyscyplinę sportu.
W tym roku liderem została Barbara Batko (na zdjęciu), himalaistka, która uczestniczyła w organizowanej przez Agencję Górską Patagonia wyprawie na Mount Everest. W ramach programu Księga Rekordów Ginsana powstało w Warszawie Biuro Koordynacyjne, które zbiera zgłoszenia o dokonanych lub dopiero planowanych niezwykłych wyczynach osób uprawiających sporty przestrzenne. AL
Parker rozdał nagrody
Zakończyło się współzawodnictwo między hurtowniami z branży piśmienniczej. Było ono efektem Promocji Milenijnej Parkera. Zwycięzca, Bogdan Janus (na zdjęciu w środku), właściciel bydgoskiej hurtowni Businessman, odjechał spod warszawskiego hotelu Jan III Sobieski Seatem INCA, dodatkowo z czekiem na dwa tys. litrów benzyny.
Christoper Cameron, regionalny business dyrektor Parkera i Watermana na Europę Środkową, ma powody do dumy. Sprzedaż wyrobów Parkera w Polsce w chwili obecnej stanowi 50 proc. rynku sprzedaży ekskluzywnych materiałów piśmiennych. Ostatnia promocja przyczyniła się też do znacznego wzrostu udziału krajów naszego regionu w światowej sprzedaży produktów tej firmy (11 proc.). AK
Agencja Cityboard Media udziela się społecznie
Agencja reklamy zewnętrznej Cityboard Media w porozumieniu z Biurem Prewencji Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji przygotowała społeczną kampanię dotyczącą młodych kierowców jako ofiar i sprawców wypadków drogowych. Policyjne statystyki podają, że 1/3 ofiar i sprawców wszystkich wypadków drogowych to osoby poniżej 25 roku życia.
Kampania Młodzi Kierowcy będzie trwała przez cały sierpień. W 21 największych miastach Polski można już zobaczyć na wielkoformatowych tablicach reklamowych trzy plakaty: Twoja nowa bryka, Twoja nowa laska i Twoje nowe drinki po wypadku.
Nie jest to pierwsza własna inicjatywa agencji kierowanej przez Marcina Stana. Dotychczas można było zobaczyć plakaty dotyczące wypadków drogowych i skutków prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Firma zaangażowała się także w przygotowanie akcji na rzecz pomocy dla ofiar powodzi oraz zorganizowała kampanię promocyjną z okazji wizyty papieża w Polsce. AK