PNSA po raz drugi

DCZ
opublikowano: 08-01-2010, 00:00

Od 2 stycznia można się zgłaszać do drugiej edycji Polish National Sales Awards (PNSA).

Od 2 stycznia można się zgłaszać do drugiej edycji Polish National Sales Awards (PNSA).

Konkurs wyłania najbardziej profesjonalnych sprzedawców. Służy też promocji i wdrażaniu nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży według zasad dobrych praktyk. Jego misją jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, które są motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki. Pomysłodawcy i organizatorzy PNSA chcą również tworzyć etos profesjonalnego sprzedawcy.

W konkursie mogą brać udział pracownicy i przedstawiciele działów sprzedażowych. Nie ma ograniczeń wielkości firmy, która zgłasza kandydatów. W drugiej edycji wprowadzono nowe kategorie, które uwzględniają specyfikę zmieniającego się rynku: po raz pierwszy w konkursie mogą wziąć udział menedżerowie branży MLM i ds. obsługi klienta. Obie kategorie wprowadzono w wyniku debaty naukowej, głębokich analiz sektora sprzedażowego i zapotrzebowania branży. Rejestracja uczestników potrwa do 30 kwietnia 2010 r. Więcej: http://www.brief.pl/pnsa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / PNSA po raz drugi