Według SimilarWeb, polski startup z ponad 750 tys. odwiedzin, wyprzedził brytyjski WhoCanFixMyCar.com, który miał ok. 400 tys. użytkowników. Na kolejnych miejscach znalazły się ClickMechanic.com i Vroomly.com (po ok. 300 tys.).

Z badania przeprowadzonego na zlecenie DobryMechanik.pl wynika, że kierowcy wydali w 2019 roku średnio 1,36 tys. zł na różnego rodzaju naprawy aut. 65 proc. kierowców odwiedziło warsztat 1-2 razy w roku.
- Polska zajmuje trzecie miejsce w Europie pod względem wartości rynku usług i napraw samochodów. Rynek o wartości szacowanej na około 36 miliardów złotych stanowi olbrzymi potencjał i wyzwanie dla jego uczestników – powiedział Filip Goździewicz z zarządu DobryMechanik.pl. - Widać, że zmierzamy w dobrym kierunku, ponieważ w ciągu ostatniego roku podwoiliśmy liczbę klientów i potroiliśmy przychody – dodał.
Polska jest na drugim miejscu w Europie, pomijając najmniejsze państwa, pod względem liczby aut na 1 tys. osób (698 pojazdów). Pod tym względem wyprzedzają nasz kraj tylko Włochy (721). Jednocześnie szacuje się, że w Polsce działa 22 tys. niezależnych warsztatów.
W spółkę DobryMechanik.pl zainwestował czołowy polski fundusz VC Market One Capital oraz grupa prywatnych inwestorów, m.in. Mariusz Gralewski, założyciel Znanego Lekarza i GoldenLine.