Próchnik w Rosji

ML
opublikowano: 2008-01-07 00:00

Zarząd odzieżowej spółki oraz jej nowi właściciele mają podobne pomysły na rozwój.

Zarząd odzieżowej spółki oraz jej nowi właściciele mają podobne pomysły na rozwój.

Tak jak pisaliśmy w poprzednich wydaniach „PB”, w piątek odbyło się posiedzenie rady nadzorczej krawca męskich garniturów z Łodzi. Zarząd Próchnika przedstawił właścicielom spółki strategię rozwoju na kolejne lata.

— Strategia zarządu jest zbieżna z naszym pomysłem na tę spółkę — zapewnia Przemysław Andrzejak, jeden z właścicieli Próchnika.

Na razie wiadomo, że sklepy z logo Próchnika pojawią się jeszcze w tym roku w Rosji.

— Mamy dwóch kontrahentów, dzięki którym stworzymy tam dużą sieć franczyzową —mówi Przemysław Andrzejak.

Pomysłów na odświeżenie Próchnika jest wiele. Zarząd myśli o nowym zakładzie produkcyjnym, o wydzieleniu odrębnych podmiotów odpowiedzialnych za produkcję i dystrybucję, a także o wyprowadzeniu, ze względu na niższe koszty, części produkcji z Polski np. do Rumunii i na Ukrainę. Kierujący Próchnikiem szczegółową strategię upublicznią dopiero 20 lutego.

Na zamknięciu piątkowej sesji za jeden walor spółki, po 1-procentowym wzroście, płacono 98 groszy.