PRODUKTY LIGHT WOLNO ZYSKUJĄ ZWOLENNIKÓW

Izabela Kudelska, Artur Lisowski, Marcin Bołtryk
opublikowano: 13-07-1999, 00:00

PRODUKTY LIGHT WOLNO ZYSKUJĄ ZWOLENNIKÓWNa razie nie opłaci się reklamować artykułów niskoenergetycznych Wartość sprzedaży artykułów niskokalorycznych w Polsce znacznie odbiega od wielkości zachodnich. Choć większość producentów patrzy na ten segment rynku z dużą nadzieją, to przynajmniej na razie nie zamierzają angażować dużych środków na reklamę tego typu specyfików. Niektórzy twierdzą, że potrzebna byłaby wspólna promocja, taka, jaką dwa lata temu przygotowano dla masła.— Produkty light nie mają w Polsce jednoznacznej definicji. Pod tą nazwą kryją się wyroby o obniżonej wartości...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PRODUKTY LIGHT WOLNO ZYSKUJĄ ZWOLENNIKÓW