Przedsiębiorcy zyskali prawa konsumenckie

Nowy przywilej osób prowadzących działalność może przysporzyć i im, i handlowcom wiele problemów. Ważne jest, co kupią i jaki ma to związek z ich biznesem.

Przeczytaj i dowiedz się:

  • Jakie prawa konsumenckie przysługują od tego roku osobom prowadzącym działalność gospodarczą
  • Czy w każdym przypadku przedsiębiorca może złożyć reklamację, gdy towar okaże się wadliwy
  • O co powinni zadbać handlowcy i właściciele mikrofirm, aby nie spotkać się w sądzie

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ