Puls Przedsiębiorcy 14 czerwca 2006 r

Polacy wciąż najczęściej robią zakupy w tradycyjnych sklepach spożywczych. Poza tym są mało lojalni wobec marek. Więcej na ten temat w środowym Pulsie Biznesu.

Polacy wciąż najczęściej robią zakupy w tradycyjnych sklepach spożywczych. Poza tym są mało lojalni wobec marek. Więcej na ten temat w środowym Pulsie Biznesu.

Puls Przedsiębiorcy 14 czerwca 2006 r

(Marek Druś)
opublikowano: 14-06-2006, 07:48

Polacy wciąż najczęściej robią zakupy w tradycyjnych sklepach spożywczych. Poza tym są mało lojalni wobec marek. Więcej na ten temat w środowym Pulsie Biznesu.

Polacy wciąż najczęściej robią zakupy w tradycyjnych sklepach spożywczych. Poza tym są mało lojalni wobec marek. Więcej na ten temat w środowym Pulsie Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane