RECENZJE
Jan J. Sarapata
Reklama ubezpieczeń
Jedną z podstawowych potrzeb każdego człowieka jest potrzeba ochrony i bezpieczeństwa. Towarzystwa ubezpieczeniowe powołane są do jej zaspokajania, a więc przedmiotem transakcji finansowej staje się właśnie poczucie bezpieczeństwa. Zaufanie klienta bazuje na takich przesłankach jak:
- reputacja firmy
- wiarygodność
- stabilność
- solidność,
a tym samym środki zastosowane w trakcie kampanii reklamowych, muszą uwzględniać złożoność i specyfikę produktu.
Książka świetnie udokumentowana, z bogatą (czarno-białą) szatą graficzną. Polecam zarówno firmom ubezpieczeniowym, jak i agencjom reklamowym.
Wydawca: Poltext
Hendrie Weisinger
Inteligencja emocjonalna w biznesie
Inteligencja emocjonalna to świadome, inteligentne użycie emocji w taki sposób, aby pracowała na naszą korzyść i podnosiła efektywność naszych kontaktów z innymi ludźmi. Fundamentalne znaczenie w tym procesie ma budowanie wysokiego poziomu samoświadomości, panowanie nad emocjami i motywowanie siebie. Uważna lektura prezentowanej książki może pozytywnie wpłynąć na kontakty z dziećmi, szefami i podwładnymi, nawet jeśli okażemy się zbyt leniwi, aby dokładnie realizować zalecane ćwiczenia. Równie pożądanym efektem może być nabranie dystansu do wszystkiego, co nas spotyka. Polecam zarówno czytelnikom nerwowym i nieobliczalnym jak i zagubionym i płochliwym.
Wydawca: Business Press
The Economist books
Finanse
W pierwszej części poruszane są najważniejsze zagadnienia, dotyczące współczesnego świata finansów. Natomiast część druga jest leksykonem powszechnie używanych w finansach i handlu terminów, które nie zawsze rozumiane są przez samych finansistów. Całość utrzymana w formie lekkiej, łatwej i przyjemnej, co jak się okazuje wcale nie umniejsza merytorycznej wartości. Polecam biznesmenom, menedżerom i studentom.
Wydawca: Studio Emka
Recenzent: G. Sobolewska