RECENZJE

Grażyna Sobolewska
opublikowano: 28-05-1999, 00:00

RECENZJE

Jan J. Sarapata

Reklama ubezpieczeń

Jedną z podstawowych potrzeb każdego człowieka jest potrzeba ochrony i bezpieczeństwa. Towarzystwa ubezpieczeniowe powołane są do jej zaspokajania, a więc przedmiotem transakcji finansowej staje się właśnie poczucie bezpieczeństwa. Zaufanie klienta bazuje na takich przesłankach jak:

- reputacja firmy

- wiarygodność

- stabilność

- solidność,

a tym samym środki zastosowane w trakcie kampanii reklamowych, muszą uwzględniać złożoność i specyfikę produktu.

Książka świetnie udokumentowana, z bogatą (czarno-białą) szatą graficzną. Polecam zarówno firmom ubezpieczeniowym, jak i agencjom reklamowym.

Wydawca: Poltext

Hendrie Weisinger

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Inteligencja emocjonalna to świadome, inteligentne użycie emocji w taki sposób, aby pracowała na naszą korzyść i podnosiła efektywność naszych kontaktów z innymi ludźmi. Fundamentalne znaczenie w tym procesie ma budowanie wysokiego poziomu samoświadomości, panowanie nad emocjami i motywowanie siebie. Uważna lektura prezentowanej książki może pozytywnie wpłynąć na kontakty z dziećmi, szefami i podwładnymi, nawet jeśli okażemy się zbyt leniwi, aby dokładnie realizować zalecane ćwiczenia. Równie pożądanym efektem może być nabranie dystansu do wszystkiego, co nas spotyka. Polecam zarówno czytelnikom nerwowym i nieobliczalnym jak i zagubionym i płochliwym.

Wydawca: Business Press

The Economist books

Finanse

W pierwszej części poruszane są najważniejsze zagadnienia, dotyczące współczesnego świata finansów. Natomiast część druga jest leksykonem powszechnie używanych w finansach i handlu terminów, które nie zawsze rozumiane są przez samych finansistów. Całość utrzymana w formie lekkiej, łatwej i przyjemnej, co jak się okazuje wcale nie umniejsza merytorycznej wartości. Polecam biznesmenom, menedżerom i studentom.

Wydawca: Studio Emka

Recenzent: G. Sobolewska

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grażyna Sobolewska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu