RECENZJE
Paul Mc Gee
Przemawianie doskonałe
Wydawca poleca prezentowaną książkę osobom, które na samą myśl o publicznym wystąpieniu dostają gęsiej skórki, jakby zapominając o całej rzeszy ochotników, wśród gadających chętnie, byle co i byle jak. Czasy wielkich oratorów rodem z miłościwie panującej, jedynie słusznej, zjednoczonej i robotniczej, mamy (dziękować Bogu) za sobą. To byli wirtuozi, potrafili gadać przez kilka godzin i nic nie powiedzieć. Dzisiejsze tempo życia chroni nas przed ględziarzami i to jedna z nielicznych korzyści, jaką z niego mamy. Mówca, który chce być wysłuchany, musi się odpowiednio przygotować. Logika, komunikacja, poczucie humoru i szacunek dla słuchacza to niemal podstawowe warunki dobrej wypowiedzi.
Polecam wszystkim zainteresowanym.
Wydawca: Rebis
Bogusław Kwarciak
Co trzeba wiedzieć o reklamie
Publikacji poświęconych reklamie jest tak dużo, że aż dziw bierze, że ciągle pojawiają się nowe. Ponieważ prezentowana książka należy do najciekawszych, warto odszukać ją w tłumie. Wśród wielu zalet należy podkreślić osadzenie w realiach polskich. Kilka lat samodzielnego funkcjonowania reklamy na polskim rynku pozwala już na wyciąganie wniosków ogólnych, dotyczących preferencji krajowego konsumenta, wrażliwości na poszczególne środki przekazu, a tym samym na skuteczność reklamy. Praca złożona jest z pięciu części zawierających:
- omówienie najważniejszych celów reklamowych
- zadania perswazji reklamowej
- strategie tworzenia reklamy
- optymalne wykorzystanie mediów
- stosunek konsumenta do reklamy, problemy wiarygodności i etyki zawodowej.
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Recenzent: G. Sobolewska