Rekordy biegaczy na rynku reklamowym Norwegii

PAP
19-05-2012, 08:23

Norweska federacja narciarska (NSF) podpisała w maju nowe kontrakty ze sponsorami na miejsca na kombinezonach biegaczy i biegaczek. Reklamy na okres dwóch lat posiadają wartość 110 milionów koron (63 mln złotych).

Dyrektor sportowy reprezentacji Age Skinstad stwierdził, że jest bardzo zadowolony, a jednocześnie zaskoczony wysokością kontraktów, ponieważ jeszcze nigdy nie było tak wysokich wpływów reklamowych, a umowy były zwykle negocjowane co rok.

"Podczas mojej wieloletniej pracy w NSF nigdy nie przeżyłem takiej chwili, kiedy kontrakt podpisywany jest od razu na dwa lata, a kilka z nich na dłużej. W dodatku nie musimy szukać sponsorów, ponieważ to oni stoją w kolejce. Faktem jednak jest, że biegi narciarskie w ostatnich 2-3 sezonach głównie dzięki sukcesom naszych biegaczek stały się wielkim magnesem reklamowym" - powiedział Skinstad.

Jak skomentowały norweskie media, popularność mistrzyń olimpijskich i świata Marit Bjoergen i Therese Johaug jest w kraju tak ogromna, że można je nazwać "kurami znoszącymi złote jajka dla NSF".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Rekordy biegaczy na rynku reklamowym Norwegii