Restauracja pop-up szansą dla start-upów

opublikowano: 21-10-2018, 22:00

Jak przewidują eksperci, restauracje typu pop-up, czyli tymczasowe punkty gastronomiczne, będą dominującym trendem w branży HoReCa (łączne określenie sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego) w 2019 r.

Rosnąca już teraz popularność lokali otwieranych na kilka tygodniu lub miesięcy pozwala bowiem sprawdzić przedsiębiorcom swój pomysł, ograniczyć koszty i zachować wolność prowadzenia biznesu w wybranym miejscu i czasie.

— Próbujący swoich sił w koncepcie restauracji pop-up mogą przetestować swoją koncepcję biznesu w praktyce, nie ponosząc dużego ryzyka i zrealizować projekt gastronomiczny nawet przy niewielkim budżecie, co w przypadku tradycyjnej restauracji nie jest możliwe — komentuje Michał Orłowski, ekspert marki Royal Catering.

Dodaje, że koncepcją powinny zainteresować się również stacjonarne lokale gastronomiczne. Oferowanie ekskluzywnych dań dostępnych tylko przez określony czas pomoże przełamać rutynę i zdobyć nowych klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Restauracja pop-up szansą dla start-upów