RMF FM liderem rynku radiowego

PAS
15-04-2008, 00:00

Wśród ogólnopolskich stacji radiowych tylko RMF FM i Radio Maryja poprawiły wyniki słuchalności w I kw. 2008 r. — wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Liderem pod względem słuchalności była stacja RMF FM — jej udział w rynku wzrósł z 22,4 proc. przed rokiem do 23,3 proc. Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 18,9-procentowym udziałem w rynku (przed rokiem 19,2 proc.), na kolejnych miejscach: Program I Polskiego Radia — 12,5 proc. (12,9 proc.), Program III — 5,6 proc. (6,6 proc.), Radio Maryja — 2,4 proc. (2,2 proc.), Program II — 0,5 proc. (0,7 proc.). Na ostatnim miejscu znalazło się Radio BIS z 0,3-procentowym udziałem (takim samym, jak rok wcześniej).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / RMF FM liderem rynku radiowego