Rozsypał się worek drogowych protestów

24-08-2009, 05:38

Zbigniew Kotlarek przez lata zmagał się w drogowej dyrekcji z protestami firm. Dziś sam protestuje.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) od lat walczy z protestami firm wykonawczych. Liczne protesty utrudniają jej realizację inwestycji. Musi jednak liczyć się z tym, że będzie ich coraz więcej. Organizuje wiele przetargów, w których startują firmy niemal z całego świata, a kryzys w innych krajach powoduje, że nie przepuszczą żadnej okazji zdobycia zamówienia. Firmy skrupulatnie analizują specyfikacje przetargowe i oferty konkurentów. Nie przegapią żadnego uchybienia.

W piątek w GDDKiA niemal rozsypał się worek z protestami. Budowę obwodnic Zambrowa i Wiśniewa oprotestowała firma MSF, zarządzana przez Zbigniewa Kotlarka, który przez lata, kierując drogową dyrekcją, apelował do wykonawców o poskromienie protestowych zapędów. Teraz sam analizuje dokumenty i nawet w przypadku drobnych uchybień nie waha się protestować.

Katarzyna Kapczyńska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Rozsypał się worek drogowych protestów