Rusza kampania „Polska ku Europie”
Na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawiła się nowa kampania społeczna. Promuje przystąpienie Polski do Unii Europejskiej. Kampania „Polska ku Europie” ma na celu wytworzenie w polskim społeczeństwie pozytywnego nastawienia do kwestii przystąpienia Polski do UE.
— Chcieliśmy przedstawić przynależność do Unii, jako udział w wielonarodowej wspólnocie. Użyte w haśle reklamowym słowo rodzina jest metaforą wskazującą na charakter Unii Europejskiej. Społeczeństwa zjednoczone we wspólnocie dzielą się obowiązkami i odpowiedzialnością, zupełnie jak w rodzinie — mówi Beata Fertak z City- board Media.
Kampanię opracowała agencja reklamowa G2/Grey, a billboardów użyczyła Cityboard Media.
Promocja ma poparcie i akceptację Jacka Saryusz-Wolskiego, sekretarza Komitetu Integracji Europejskiej, oraz Cezarego Lewanowicza, dyrektora Departamentu Informacji i Kształcenia Europejskiego.
Twórcy kampanii twierdzą, że nie chcą zwracać uwagi na ekonomiczne czy polityczne korzyści płynące z przystąpienia Polski do Unii. Interesują ich ludzie, i to w jaki sposób wspólnota może zmienić ich życie.
Kampania będzie prezentowana przez miesiąc na 300 cityboardach. MAZ