Samochód premium, czyli jaki? (WIDEO)

Samochód przestaje być produktem, zaczyna być usługą. Producenci prześcigają się w pomysłach i technologiach, by dogonić potrzeby i oczekiwania nowych klientów. Oczekiwania te są podobne, więc i oferta niemal identyczna. Marki premium próbują więc operować zestawem skojarzeń u klientów: dla dzisiejszych czterdziestolatków Mercedes jest synonimem klasycznej elegancji, Volvo - bezpieczeństwa, z kolei Audi - technologicznych rozwiązań. Jakie będą skojarzenia kolejnych pokoleń? Jak w tym świecie odnajdą się marki premium? Czym zbudują swoja pozycje? Odpowiedzi szukamy z przedstawicielami trzech marek tego segmentu.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Motoryzacja / Samochód premium, czyli jaki? (WIDEO)